Najczęściej zadawane pytania

Doskonale rozumiemy, że niektóre procesy mogą wydawać się skomplikowane, a decyzja o podjęciu współpracy z agencją wymaga rozwiania wszelkich wątpliwości. Właśnie dlatego stworzyliśmy sekcję Q&A, gdzie znajdziecie proste odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące naszych usług i sposobu działania.

Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Korzystamy z różnych rozwiązań, w zależności od projektu:

Tworzenie stron internetowych:
– WordPress
Służy do tworzenia i zarządzania treścią internetową, prowadzenia blogów oraz stron internetowych

Sklepy internetowe:
– WooCommerce
Jest to wtyczka do WordPressa. Dzięki połączeniu tych dwóch narzędzi jesteśmy w stanie wydajnie konfigurować witryny internetowe

– Shoper, Shopify
Platformy, dzięki którym możemy kompleksowo obsłużyć cały proces tworzenia sklepu internetowego.

Czas tworzenia różnych stron internetowych może się różnić w zależności od kilku czynników takich jak wielkość strony, skala i złożoność projektu, dostępność treści, grafik i materiałów wideo, a także od czasu akceptacji poszczególnych etapów przez Klienta. Cały proces projektowania i tworzenia strony może zatem trwać od 2 do kilku lub kilkunastu tygodni.

Tak. Mamy świadomość, jak dużą popularnością cieszy się dziś odwiedzanie stron internetowych z poziomu urządzeń mobilnych, dlatego jednym z filarów naszej pracy jest dbanie o responsywność. Zapewniamy, że strona będzie zoptymalizowana tak, aby treści, obrazy i elementy strony były odpowiednio skalowane, czytelne i funkcjonalne na mniejszych ekranach smartfonów i tabletów.

Do uruchomienia strony potrzebny jest hosting, czyli usługa udostępniania miejsca na serwerze oraz domena, czyli ciąg znaków, który identyfikuje stronę. 
Możemy skorzystać z domeny i hostingu, które już posiadasz lub zaoferować ich rejestrację bądź odnowienie w korzystnych cenach.

Tak. Strony internetowe tworzymy w oparciu o WordPress, czyli jeden z najpopularniejszych systemów CMS. Z kolei sklepy internetowe powstają w oparciu o znane narzędzia WooCommerce, Shopify i Shoper. Po zakończeniu prac otrzymasz dostęp do panelu administracyjnego, za pomocą którego będziesz mógł dodawać, edytować i zarządzać treściami na swojej nowej stronie internetowej.

SEO jest strategią długoterminową, która wymaga pracy w kilku różnych obszarach, ale może przynieść trwałe rezultaty. Z kolei Google Ads to forma reklamy płatnej, która może przynieść szybkie efekty, które będą trwać tylko w czasie kampanii. Wiele firm korzysta z obu rozwiązań jednocześnie, dostosowując je do swoich celów i budżetu. Kombinacja SEO i Google Ads może zapewnić synergiczne efekty, wzmacniając widoczność zarówno w organicznych, jak i płatnych wynikach wyszukiwania.

Czas oczekiwania na pierwsze efekty pozycjonowania strony może być różny w zależności od wielu czynników, takich jak konkurencyjność branży, aktualny stan strony czy jakość dotychczasowych treści. SEO to proces długoterminowy, a budowanie autorytetu i uzyskiwanie lepszych pozycji w wynikach wyszukiwania wymaga czasu. W niektórych branżach może to być kilka tygodni, a w innych przypadkach – nawet kilka miesięcy.

Regularne publikowanie wartościowych i unikalnych treści nasyconych słowami kluczowymi może pomóc w utrzymaniu wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. To także sposób na link building, budowanie wizerunku eksperta czy zwiększenie czasu, jaki użytkownicy spędzają na stronie.

Miesięczne podsumowanie naszych działań. Stanowi on kompleksową analizę postępów, osiągnięć i ewentualnych obszarów wymagających modyfikacji w ramach naszej współpracy. Oferujemy szczegółowe omawianie raportów wraz z odpowiedziami na Twoje pytania. W tym celu umawiamy się na rozmowę telefoniczną w dogodnym dla Ciebie terminie.

Tak, oferujemy różne usługi programistyczne – m.in. dostosowanie systemów ERP, integracje systemów zarządzania ofertami, wdrożenie tłumaczeń czy uruchomienie procesów płatności online. Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce Prace programistyczne.

Owocem konsultacji UX jest praktyczna wiedza i konkretne wskazówki, które pomogą Ci usprawnić działanie strony internetowej. Poprawa nawet jednego obszaru może przyczynić się do lepszych doświadczeń użytkownika, a co za tym idzie – do zwiększenia konwersji.

– dla właścicieli stron internetowych, sklepów internetowych i aplikacji mobilnych,
– dla projektantów i web deweloperów.

Usługa konsultacji UX sprawdzi się zarówno w przypadku nowych, jak i długo istniejących stron internetowych. Na każdym etapie działalności możesz uzyskać profesjonalne porady, które pomogą Ci poprawić UX i osiągnąć konkretne cele biznesowe.
Możesz skonsultować się z nami również przed uruchomieniem pierwszej strony internetowej, aby uzyskać eksperckie wsparcie.

Konsultacje UX skupiają się na omówieniu wybranych przez Ciebie elementów, natomiast audyt stanowi szczegółową i gruntowną analizę wszystkich obszarów wpływających na poprawę użyteczności strony. Ponadto audyt kończy się pisemnym raportem zawierającym szczegółowe wnioski i rekomendowane działania mające zoptymalizować doświadczenia użytkownika w całym serwisie.

Do 2 tygodni od dnia Twojej decyzji o rozpoczęciu współpracy dostarczymy Ci plan na posty i relacje na nadchodzący miesiąc.

Współpracę rozpoczynamy od pierwszego roboczego dnia miesiąca lub od połowy miesiąca.

Fakturę wystawiamy na koniec miesiąca, za zrealizowany okres. (Przykładowo, jeżeli podpisałeś umowę od 15 marca, to 31 marca otrzymasz fakturę za 15 dni, a 30 kwietnia dostarczymy kolejną fakturę za pełny miesiąc).

Grafiki stworzy nasz kreatywny zespół. Do postów możemy wykorzystać też zdjęcia zaczerpnięte z Twojej strony internetowej lub dostarczone bezpośrednio przez Ciebie.

Opracowujemy formaty wideo z wykorzystaniem materiałów z banku filmów lub dostarczonych przez Ciebie.

Obsługa skrzynki odbiorczej zależy od Twoich preferencji. Możemy na bieżąco sprawdzać i odpowiadać na wiadomości lub, razie potrzeby, kwestie merytoryczne, dotyczące sprzedaży, przedstawicieli czy funkcjonowania firmy – konsultowane są z Tobą na bieżąco. Dzięki temu masz kontrolę nad tym, jakie wiadomości są kierowane do klientów.

Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Korzystamy z różnych rozwiązań, w zależności od projektu:

Tworzenie stron internetowych:
– WordPress
Służy do tworzenia i zarządzania treścią internetową, prowadzenia blogów oraz stron internetowych

Sklepy internetowe:
– WooCommerce
Jest to wtyczka do WordPressa. Dzięki połączeniu tych dwóch narzędzi jesteśmy w stanie wydajnie konfigurować witryny internetowe

– Shoper, Shopify
Platformy, dzięki którym możemy kompleksowo obsłużyć cały proces tworzenia sklepu internetowego.

Czas tworzenia różnych stron internetowych może się różnić w zależności od kilku czynników takich jak wielkość strony, skala i złożoność projektu, dostępność treści, grafik i materiałów wideo, a także od czasu akceptacji poszczególnych etapów przez Klienta. Cały proces projektowania i tworzenia strony może zatem trwać od 2 do kilku lub kilkunastu tygodni.

Tak. Mamy świadomość, jak dużą popularnością cieszy się dziś odwiedzanie stron internetowych z poziomu urządzeń mobilnych, dlatego jednym z filarów naszej pracy jest dbanie o responsywność. Zapewniamy, że strona będzie zoptymalizowana tak, aby treści, obrazy i elementy strony były odpowiednio skalowane, czytelne i funkcjonalne na mniejszych ekranach smartfonów i tabletów.

Do uruchomienia strony potrzebny jest hosting, czyli usługa udostępniania miejsca na serwerze oraz domena, czyli ciąg znaków, który identyfikuje stronę. 
Możemy skorzystać z domeny i hostingu, które już posiadasz lub zaoferować ich rejestrację bądź odnowienie w korzystnych cenach.

Tak. Strony internetowe tworzymy w oparciu o WordPress, czyli jeden z najpopularniejszych systemów CMS. Z kolei sklepy internetowe powstają w oparciu o znane narzędzia WooCommerce, Shopify i Shoper. Po zakończeniu prac otrzymasz dostęp do panelu administracyjnego, za pomocą którego będziesz mógł dodawać, edytować i zarządzać treściami na swojej nowej stronie internetowej.

Tak, oferujemy różne usługi programistyczne – m.in. dostosowanie systemów ERP, integracje systemów zarządzania ofertami, wdrożenie tłumaczeń czy uruchomienie procesów płatności online. Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce Prace programistyczne.

Miesięczne podsumowanie naszych działań. Stanowi on kompleksową analizę postępów, osiągnięć i ewentualnych obszarów wymagających modyfikacji w ramach naszej współpracy. Oferujemy szczegółowe omawianie raportów wraz z odpowiedziami na Twoje pytania. W tym celu umawiamy się na rozmowę telefoniczną w dogodnym dla Ciebie terminie.

Współpracę rozpoczynamy od pierwszego roboczego dnia miesiąca lub od połowy miesiąca.

Fakturę wystawiamy na koniec miesiąca, za zrealizowany okres. (Przykładowo, jeżeli podpisałeś umowę od 15 marca, to 31 marca otrzymasz fakturę za 15 dni, a 30 kwietnia dostarczymy kolejną fakturę za pełny miesiąc).

Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Współpracę rozpoczynamy od pierwszego roboczego dnia miesiąca lub od połowy miesiąca.

Fakturę wystawiamy na koniec miesiąca, za zrealizowany okres. (Przykładowo, jeżeli podpisałeś umowę od 15 marca, to 31 marca otrzymasz fakturę za 15 dni, a 30 kwietnia dostarczymy kolejną fakturę za pełny miesiąc).

Owocem konsultacji UX jest praktyczna wiedza i konkretne wskazówki, które pomogą Ci usprawnić działanie strony internetowej. Poprawa nawet jednego obszaru może przyczynić się do lepszych doświadczeń użytkownika, a co za tym idzie – do zwiększenia konwersji.

– dla właścicieli stron internetowych, sklepów internetowych i aplikacji mobilnych,
– dla projektantów i web deweloperów.

Usługa konsultacji UX sprawdzi się zarówno w przypadku nowych, jak i długo istniejących stron internetowych. Na każdym etapie działalności możesz uzyskać profesjonalne porady, które pomogą Ci poprawić UX i osiągnąć konkretne cele biznesowe.
Możesz skonsultować się z nami również przed uruchomieniem pierwszej strony internetowej, aby uzyskać eksperckie wsparcie.

Konsultacje UX skupiają się na omówieniu wybranych przez Ciebie elementów, natomiast audyt stanowi szczegółową i gruntowną analizę wszystkich obszarów wpływających na poprawę użyteczności strony. Ponadto audyt kończy się pisemnym raportem zawierającym szczegółowe wnioski i rekomendowane działania mające zoptymalizować doświadczenia użytkownika w całym serwisie.

Współpracę rozpoczynamy od pierwszego roboczego dnia miesiąca lub od połowy miesiąca.

Fakturę wystawiamy na koniec miesiąca, za zrealizowany okres. (Przykładowo, jeżeli podpisałeś umowę od 15 marca, to 31 marca otrzymasz fakturę za 15 dni, a 30 kwietnia dostarczymy kolejną fakturę za pełny miesiąc).

Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

SEO jest strategią długoterminową, która wymaga pracy w kilku różnych obszarach, ale może przynieść trwałe rezultaty. Z kolei Google Ads to forma reklamy płatnej, która może przynieść szybkie efekty, które będą trwać tylko w czasie kampanii. Wiele firm korzysta z obu rozwiązań jednocześnie, dostosowując je do swoich celów i budżetu. Kombinacja SEO i Google Ads może zapewnić synergiczne efekty, wzmacniając widoczność zarówno w organicznych, jak i płatnych wynikach wyszukiwania.

Czas oczekiwania na pierwsze efekty pozycjonowania strony może być różny w zależności od wielu czynników, takich jak konkurencyjność branży, aktualny stan strony czy jakość dotychczasowych treści. SEO to proces długoterminowy, a budowanie autorytetu i uzyskiwanie lepszych pozycji w wynikach wyszukiwania wymaga czasu. W niektórych branżach może to być kilka tygodni, a w innych przypadkach – nawet kilka miesięcy.

Regularne publikowanie wartościowych i unikalnych treści nasyconych słowami kluczowymi może pomóc w utrzymaniu wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. To także sposób na link building, budowanie wizerunku eksperta czy zwiększenie czasu, jaki użytkownicy spędzają na stronie.

Miesięczne podsumowanie naszych działań. Stanowi on kompleksową analizę postępów, osiągnięć i ewentualnych obszarów wymagających modyfikacji w ramach naszej współpracy. Oferujemy szczegółowe omawianie raportów wraz z odpowiedziami na Twoje pytania. W tym celu umawiamy się na rozmowę telefoniczną w dogodnym dla Ciebie terminie.

Tak, oferujemy różne usługi programistyczne – m.in. dostosowanie systemów ERP, integracje systemów zarządzania ofertami, wdrożenie tłumaczeń czy uruchomienie procesów płatności online. Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce Prace programistyczne.

Współpracę rozpoczynamy od pierwszego roboczego dnia miesiąca lub od połowy miesiąca.

Fakturę wystawiamy na koniec miesiąca, za zrealizowany okres. (Przykładowo, jeżeli podpisałeś umowę od 15 marca, to 31 marca otrzymasz fakturę za 15 dni, a 30 kwietnia dostarczymy kolejną fakturę za pełny miesiąc).

Scroll to Top